Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@00:39:47 GMT

تفاوت مدل های آیفون تصویری الکتروپیک

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۱۸۱

تفاوت مدل های آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک یکی از محبوب و پر فروش ترین درب باز کن های رنگی ایرانی می باشد، که با طراحی بدنه نوین و کیفیت بالایی که دارد متقاضیان زیادی در بازار داخلی و حتی خارجی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیفون تصویری الکتروپیک یکی از محبوب و پر فروش ترین درب باز کن های رنگی ایرانی می باشد، که با طراحی بدنه نوین و کیفیت بالایی که دارد متقاضیان زیادی در بازار داخلی و حتی خارجی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جرعت می توان گفت آیفون تصویری الکتروپیک جزو استاندارد و با کیفیت ترین درب باز کن های ایرانی فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا می باشد که توان برابری و رقابت با برند های مشابه آیفون تصویری خارجی را دارد. شرکت الکتروپیک با در نظر گرفتن نیاز شما خریداران عزیز سعی در ارائه محصولاتی بوده با ویژگی های مختلف تمام خواسته های شما را برآورده کند، و دست به خلق ایده های نو با ویژگی های مختلف زدند.

محصولات این کمپانی برای افزایش سطح امنیت قابلیت ضبط تصاویر افراد را دارند و به شما اجازه می دهد تا از افرادی که در جلوی نمایشگر شما قرار دارند عکس بگیرید و به همین دلیل آیفون های تصویری الکتروپیک در دو قالب با حافظه و بدون حافظه ارائه می شود. از دیگر ویژگی هایی که در این محصولات می توانید مشاهده کنید کلید های لمسی می باشد که با طراحی دکوراتیو این محصولات و صفحه های LED جلوه بسیاری زیبایی به محصولات می دهد که ما در ادامه با ویژگی های بیشتر این خصوصیات می پردازیم.

مدل با حافظه و بدون حافظه درب بازکن الکتروپیک

شرکت الکتروپیک برای بیشتر مطرح کردن نام خود در بازار و تبدیل شدن به عنوان یک برند اقتصادی تجاری همواره آیفون تصویری هایی با خصوصیات منحصر به فرد خود تولید کرده است. یکی از ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم قابلیت عکس برداری این محصولات است، آیفون های الکتروپیک برای افزایش سطح امنیت منازل شما و ثبت ورود خروج قابلیت تصویر برداری از افرادی که در جلو دوربین قرار می گیرند را دارد که شما با لمس صفحه کلیدی که در بدنه صفحه نمایشگر وجود دارد می توانید تصویر را در حافظه دستگاه ذخیره نمایید، که حداکثر تا 32 گیگابایت قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک را دارد.

بعضی از مدل های آیفون الکتروپیک مانند SV7M-1294 قابلیت اتصال به چند دوربین مدار بسته و پوشش چند زون را هم دارند و به طور کلی می شود بیان کرد که درب باز کن های الکتروپیک علاوه بر کارایی بسیار عالی که به عنوان یک درب بازکن دارد می تواند در دسته محصولات امنیتی نیز به شما خدمات ارائه بدهد و امنیت اماکن شما را افزایش بدهد. این محصول از دو زبان زنده فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند و شما می توانید تنظیمات رنگ صفحه نمایش خود را با همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تعداد حافظه و دقیق تا با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم امنیتی دی سی ای کالا ارتباط برقرار کنید.

تفاوت طراحی بدنه مدل های آیفون های الکتروپیک

طراحان زبده ایرانی شرکت الکتروپیک سعی در تولید درب باز کن هایی بوده اند که علاوه بر ظاهری زیبا و دسترسی بیشتری نیز به شما ارائه دهند. آیفون های الکتروپیک با صفحه نمایش های 3.5، 4.3، 7، 10 اینچی تولید شده و 1090-CV7M صفحه های تمام شیشه با صفحه کلید های لمسی یا بدنه پلاستیکی (ABS) آنتی استاتیک با صفحه کلید معمولی تشکیل گردیده است. پنل های آیفون ها به صورتی طراحی شده است که علاوه بر مقاومت بدنه بالا برای قرار گیری در فضای باز و صفحه کلید مناسب، دارای جلوه زیبایی بی نظیری هم می باشد که نمای خوبی به ورودی ساختمان شما می دهد.

شرکت الکتروپیک با اهمیت دادن به دکوراسیون داخلی منازل شما، آیفون تصویری های خود را در رنگ بندی و اشکال مختلف تولید کرده است و با توجه به تکنولوژی ساخت نوینی که دارد سیستم عامل هوشمند با ارتباط به دستگاه های مشابه خود دارد ک در پاراگراف بعدی به صورت کامل شرح داده می شود.

 

ارتباطات آیفون های الکتروپیک

همانطور که در بالا تر اشاره داشتیم آیفون تصویری های الکتروپیک تنها یک درب بازکن ساده نیست و امکانات ویژه ای دارد. یکی از ویژگی های قابل توجه محصولات ارتباط داخلی و اینترکام میان نگهبانی می باشد. گاهی اوقات برای کسب اطلاعات یا ارتباط با لابی ساختمان نیاز به ارتباط با نگهبانی دارید که با توجه ارتباط داخلی آیفون های الکتروپیک به آسانی این عمل برای شما فراهم می شود. همینطور شما می توانید با واحد های دیگر که دارای دربازکن تصویری الکتروپیک می باشند ارتباط داخلی داشته باشید و به صورت صوتی باهم دیگر ارتباط برقرار کنید.

یکی از دیگر ویژگی های بارز دسته از محصولات قابلیت اتصال به دو پنل است که مناسب برای ساختمان هایی که دارای دو درب ورودی می باشند است، و به این صورت عمل می کند به هر دو پنل متصل می شود و در صورت فشرده شدن صفحه کلید پنل الکتروپیک زنگ درب به صدا در می آید که این آیفون تصویری ها مناسب برای اماکن اداری، فروشگاه ها، دفاتر بوده که درب بازکن  889-SVM5 دارای این قابلیت می باشد. از دیگر امکانات قابل اهمیت و جدید درب بازکن الکتروپیک قابلیت فراخوانی آسانسور به طبقه شما است به صورتی که با فشردن یا لمس صفحه کلید قرار گرفته شما می توانید بالا بر را به واحد خود بیاورید. محصولات الکتروپیک حتی نسبت به محصولات مشابه داخلی مانند آیفون تصویری تکنما، دارای کیفیت و قیمت بسیار مطلوب تر می باشد و شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان خوب فروشگاه اینترنتی دی سی ای تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت الکتروپیک درب باز کن شما می توانید صفحه کلید درب بازکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی

در نظام تجلیات میان جلوه وجودی زن و مرد تفاوت‌های بازتابش وجود دارد. ولی مهم این است که ارزشمندی هر کدام از این بازتابش‌ها در حوزه خاصی پیدا می‌شود و به طور کلی نمی‌توان حکم کرد که کدام یک از این دو بر دیگری برتری دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از اصلی‌ترین موضوعات زنان در حوزه تحقیقات بنیادین، مقایسه میان ارزش جنسیت زنانه و مردانه است. به این دلیل که برخی از راهبردها در حوزه‌های کاربردی و توسعه‌ای مبتنی بر تبیین مبانی زیرساختی است. بر این اساس لازم است از منظره عرفانی و قرآنی به ارتباط میان جنسیت و رشد معنوی پرداخته شود و مسائل بنیادین جنس برتر یا فروتر بودن زن یا مرد و همچنین چرایی آن مورد تحلیل قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم طی یادداشتی از مهدیه مستقیمی، استاد دانشگاه، به بررسی آثار جنسیت زنانه بر رشد معنوی و عرفانی پرداخته است.

رابطه جنسیت و معنویت

زمانی که عرفان دینی در استخدام قرآن کریم درآید، طبیعتاً عرفان از توحید قرآنی نشأت می‌گیرد. بر این اساس، نظرات عارفان و مفسران قرآن درباره این موضوع تفاوت زیادی با هم ندارد.

تحلیل جنسیتی در رابطه با ارزشمندی معنوی و جنسیت در نظام تجلیات و مظهریت زنان نشان دادن خاستگاه تفاوت‌های تکوینی زن و مرد در زمینه جسم و روح و روحیات آنها درباره مقایسه ارزشمندی این دو جنس هم مطالبی را ارائه می‌دهد و بررسی سرنخ‌های ظریف در موضوع جنسیتی از منظر عرفان مانند ساحت تناکح اسمائی، ساحت عشق عرفانی و مباحث مربوط به شعور عمومی و سیر حبی عالم وجود و نیز مراتب صدوری کتاب هستی، می‌تواند افق‌های روشن و گسترده‌ای را در تحلیل رابطه جنسیت و معنویت در اختیار جستجوگران قرار دهد. بررسی و تحقیق در میان آیات قرآن ما را به امکان رشد برابر معنوی مردان و زنان می‌رساند.

نقش روحیات زنانه بر میزان گرایش به معنویت

تحلیل رابطه جنسیت زنانه و رشد عرفانی

تعداد زیادی از عارفان این عقیده را دارند که حقیقت ذاتی مردان و زنان یک چیز است و تفاوت‌ها میان آنها به دلیل قالب و مسائلی خارج از حقیقت وجود است. بر اساس این نظر، رشد معنوی زنان و مردان برخاسته از حقیقت وجود آنهاست که همان ذات و ذاتیات آن دو محسوب می‌شود.

با این تعبیر، جنسیت زنانه مانع از رشد دینی و ارتقای فکری و اعتقادی زنان نخواهد شد و زنان در این زمینه همپای مردان می‌توانند افق‌های بلند و روشن معنویت را فتح کنند. چه‌بسا زنانی یافت می‌شوند که از رشد دینی به مراتب بسیار بالاتری از  بسیاری مردان رسیدند به طوری که مردان یا شاگرد چنین زنان معنوی شده‌اند و یا حتی از منظر فکری و استعداد توان نشستن در زمره شاگردان چنین زنانی را هم نداشته‌اند.

رشد معنوی هر انسانی فارغ از جنسیت او به حقیقت وجود انسانی و به روح ناطقه قدسیه او مربوط می‌شود و کثرات خارجیه همگی به منزله تعیناتی به حساب می‌آیند که بیرون از حقیقت روح انسان قرار دارند. باید دانست تعینات نوعی امور مجازی هستند که در سنجش حقایق ورود چندانی ندارند.

مصباح الانس که یکی از کتاب‌های مرجع در زمینه عرفان محسوب می‌شود، در تعریف تعین عنوان می‌کند: جز یک وجود چیزی در عالم خارج وجود ندارد و کثرات تعین یافتن و ظهور یک هستی است که آن را با واژه‌هایی مانند تعین، اتصاف، نسبت یا ظهور تعبیر کرده‌اند. (ابن فناری 1363 ص 45)

این نوع تعبیر را با مثالی می‌توان مشخص کرد که حقیقت آبی که در ظرفی به شکل دایره یا مربع می‌ریزند یکی است و آنچه که موجب می‌شود تفاوت‌هایی به وجود بیاید، قالب ظرفیتی و تعینات صوری و شکل ظاهری ظرف‌های آب است و این ظواهر موجب تغییر فرمول شیمیایی در آب نمی‌شود. در هر حال می‌توان عنوان کرد کثرات تعین یافتن و ظهور یک هستی هستند که آن را با کلماتی مانند تعین، اتصاف، نسبت، مظهر یا ظهور تعبیر کرده‌اند.

تعبیر عینیت حقیقت زن و مرد در بیان عارفان حتی به این نکته اشاره دارد که این نوع نیست که آبی که در ظرف جنسیت مردانه ریخته می‌شود، آبی باشد که مانند باران از آسمان نازل شده ولی آبی که در ظرف جنسیت زنانه ریخته می‌شود آبی است که از اعماق زمین استخراج شده باشد. بلکه حقیقت زن و مرد به مثابه آب بارانی است که در دو ظرف متعین ریخته می‌شود و با تعینات ظرف، شکل خاصی به خود می‌گیرد.

مثال دیگر درباره مفهوم تعین را می‌توان به دریای موج‌داری تعبیر کرد که موج‌ها کلیت، جزئیت و بزرگی و کوچکی دارند و این ویژگی‌ها همان تعینات موج دریا محسوب می‌شود.

سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد!

جنسیت زنانه در نظام تجلیات

طبق قاعده تجلیات عرفانی، وجود مرد و زن و تفاوت‌های تکمیلی بین آن دو ریشه در تفاوت تجلیات دارد. تجلیات با یکدیگر متفاوت هستند که در زمان تنزل در مراتب وجود این تفاوت‌ها بر حسب نشأت‌های مختلف متنزل می‌شوند تا در عالم ناسوت این تفاوت‌ها در زن و مرد و همچنین جسم و روحیات آنها ظهور پیدا کند.

از منظره عرفانی جهان‌های بالاتر، حقایقی محسوب می‌شوند که سایه آنها در جهان‌های پایین‌تر منعکس شده است. تشبیه عالم باطن به آفتاب و عالم ظاهر به عکس یا سایه، در ادبیات عرفانی تشبیه بسیار معناداری در نظام تجلیات است. در منظر عرفانی، خداوند نور آسمان‌ها و زمین است: «الله نور السموات و الارض». تجلیات نوریه او تمام هستی را روشن کرده است. پرتو آفتاب از مبداء خورشید فاصله می‌گیرد و پایین می‌آید و طی مراتبی تنزل کرده و به مرور ضعیف می‌شود، بدون اینکه این پرتو از مبداء صدور تا مقصد نزول پاره شده یا خللی در آن ایجاد شود. نور وجود به همین شکل بدون تجافی تنزل پیدا می‌کند. (طباطبایی، 1362، ص 17 و 18)

قابل توجه است که موضوع تجلی در کتاب عارفان به طور مفصل مطرح شده است و جناب ملاصدرا هم در جلد دوم اسفار به آن اشاره کرده است. (ملاصدرا، ج 2، ص 287 و 291)

طبق نظام تجلیات الهی، تمام انواع و نقش و نگارها تجلی یک نور واحد هستند و همه مانند هفت رنگ رنگین‌کمان محسوب می‌شوند که از شکست پرتوهای متفاوت یک نور به وجود آمده‌اند. هفت رنگ هر کدام به جای خود می‌نشیند و از ترکیب این رنگ‌ها، جهانی زیبا و تماشایی ایجاد می‌شود. عارف به یک جلوه قائل است و به نام وجود منبسط، اثراتی که حکیم قائل است از نظر عارف از لوازم وجود منبسط است.

زن و مرد و تقابلی که میان آنها به دلیل جنسی با یکدیگر وجود دارد، از پرتو نورهایی هستند که در نظام تجلیات ایجاد شده است. نور وجود در حوزه تعینات زنانه به رنگی و در حوزه تعینات مردانه به رنگ دیگری بازتابش می‌یابد.

اگر بتوان میان رنگ‌های نور سفید به لحاظ ارزشمندی ذاتی تفاوت قائل شد، شاید بتوان میان بازتابش این نورها هم تفاوت‌هایی قائل شد.

در نظام تجلیات حتماً میان جلوه وجودی زن و مرد تفاوت‌های بازتابش وجود دارد. ولی مهم این است که ارزشمندی هر کدام از این بازتابش‌ها در حوزه خاصی پیدا می‌شود و به طور کلی نمی‌توان حکم کرد که کدام یک از این دو بر دیگری برتری دارد.

ارتباط جنسیت زنانه با جمال الهی

بر اساس مبانی عرفانی در تمام موجودات، تجلی جمال و جلال الهی وجود دارد و غلبه نور جلال بر جمال یا نور جمال بر جلال است که موجب می‌شود برخی آیت لطف و جمال و برخی آیت جلال و عظمت الهی باشند. (سبزواری، 1372، ص 137 و 152)

در چنین فضایی نگرش به موضوع جنسیت افق‌های عرفانی در حل این معما باز می‌کند. انسان پرتو وجود خداوند است و نور الهی در آیینه وجود او به‌طور تام و تمام تابیده است، اما این نور وقتی به آینه تعینات جنسیتی می‌رسد، به نوعی بازتابش دارد. در جنسیت زنانه نور الهی به صورتی ظاهر می‌شود که برآیند مجموعه انعکاس‌ها این نور با مقتضیات صفات جمال سازگاری بیشتری دارد. بازتابش این نور در قالب تعین جنسیت مردانه نیز به گونه‌ای است که برآیند مجموع آن با صفات جلال توافق بیشتری دارد.

محی‌الدین ابن عربی در رساله جلال و جمال این مطلب را به بعضی از عارفان نسبت می‌دهد که: جمال چیزی است که مواجهه و مشاهده آن، انس و انبساط می‌بخشد و جلال امری است که از آن هیبت و شکوه تداعی می‌شود. (ابن عربی، 1361، ص 3)

در احادیث و روایات اسلامی هم به تفاوت ظهور جلال و جمال در آینه وجود زن و مرد اشاره شده است. حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در این باره فرموده‌اند: «عقول النساء فی جمالهن و جمال الرجال فی عقولهم.» (امالی شیخ صدوق، مجلس چهارم)

بنابراین شاید بتوان در تحلیل جنسیتی در نظام انوار جمال و جلال، این چنین ارزیابی کرد که: حقیقت زن و مرد یک حقیقت و نور واحد است که بازتابش آن در وجود زن با مرد تفاوت دارد. در عرفان ثابت شده است که هر جا نور جمال هویدایی بیشتری داشته باشد، انوار جلال تحت ساتریت آن محفوظ است. به تعبیر دیگر در باطن هر جمالی، جلال و در باطن هر جلالی، جمالی است.

بنابراین تفاوت حقیقی آیت جمال یا جلال بودن به نوع بازتابش و انعکاس برمی‌گردد و مربوط به ماهیت، هویت و حقیقت نور نیست.

جلوه بیشتر زنان در مظهریت الهی

از نظر بعضی از عرفا، زن و مرد هر دو مظهر خداوند هستند، اما زن از جهاتی در مظهریت الهی تابندگی بیشتری دارد. تبیین عرفانی این مطلب را تحلیل می‌کنیم.

تمام عالم وجود از بالاترین مرحله تا پایین‌ترین مرتبه آن، ارتباط واحدی با هم دارند و تمام ذرات کائنات با یکدیگر مرتبط هستند و با همه کثرت و تفصیل ظاهری موجود میان اشیا در عالم خارج، تمام آنها در باطن عالم یکی هستند و وحدت دارند. (صدرالدین شیرازی، 5 و 359)

هر چند که ذات، بسیط است و همین ذات بسیط تجلی می‌کند. اما هر یک از مجالی یکی از اوصاف و اسمای الهی را نشان می‌دهد، نه اینکه او با یکی از اوصاف و ظهور کند. چراکه متجلی با تمام نام‌ها و اسماء ظهور کرده است، اما گیرنده تجلی یکی از اوصاف را بر حسب عین ثابت خود نشان می‌دهد.

تفاوت‌های تکوینی زن و مرد در یک نگاه توحیدی ناشی از یک مبداء واحد و به منظور وصول به یک غایت واحد و در یک سیستم به هم مرتبط واحد متحقق می‌شوند و راز این تفاوت‌ها در قوس صعود این است که زن و مرد بتوانند مکمل وجود یکدیگر بوده و در مدار تکامل انسانی به سوی خدای یکتا بازگردند.

از این دیدگاه انسان‌ها مظهر خدای واحد هستند و ارتقای معنوی در نظام مظهریت بر این اساس است که کدام یک از انسان‌ها بهتر می‌تواند آینه الهی باشد. موضوع این است که سخن از مظهریت هم در قوس نزول مطرح می‌شود و هم در قوس صعود.

همان طور که آفتاب از یک مبداء نور تجلی و ظهور کرده است، جهان هستی هم به مثابه آفتاب از یک مبداء هستی تجلی و ظهور پیدا کرده است. (شیرازی 1360 ص 47)

در این نوع جهان‌بینی و نگرش عارفانه، هر نوری که بتواند با زبان تکوین خود از مبداء نور بیشتر حکایت کند، ارزشمندی ذاتی بیشتری دارد و معنویت بیشتری کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی